2009. december 31., csütörtök

Boldog Új Évet!!!!

Happy New Year

new year party by et designs

Scrap szempontjából meghatározó volt számomra ez az év. Új stílusom lett, vagy most alakult ki nem is tudom. Tavasszal még magyaráztam szrjudit barátnőmnek, miért vállal be annyi ct-t, miért nem akar szabadon alkotni. És végül én is „ct mániás” lettem.

Őszinte leszek lányok, én nyáron, ősszel már búcsúzni fogok. Nem felejtem el a scrapet, biztos vagyok benne életem meghatározó része marad, de októberben reményeim szerint újra munkába állok. Nem lesz időm aktívnak lenni, sok oldalt alkotni, marad hétvégére, ha hagynak a csajok. Szomorúan írom ezeket a sorokat, hisz nagyon jó egy aktív közösség része lenni, és külön szerencsés vagyok a sorsnak, hogy igazi barátra is találtam, Juditra.


Na de hol van még az ősz, most pedig kívánok mindenkinek Nagyon Boldog Új Évet!!!!!

4 megjegyzés:

altalena írta...

Nektek is Boldog Új Évet kívánok! Szerintem megoldod azt, hogy alkothass egy kicsit, ha csak hétvégén vagy este! Nem kell, hogy az ember gyártsa az oldalakat, csak amennyi időd engedi alkoss kedvtelésből! Eltünni biztos nem fogsz, mert ez már a zsigereinkben van:D Puszi

Tinci írta...

Kívánok én is az egész családodnak Boldog új esztendőt! És majd meglátjuk azt a jövő évet.....

Timcso írta...

Nagyon aranyos oldal!Boldog Új Évet kívánok én is Nektek!:)

szrjudit írta...

Olvastam ám már korábban is a bejegyzésed, sőt azt hittem írtam is rá. A barátságod nekem is ugyanolyan fontos, már csak ezért sem hagylak eltűnni. Mi ez a korai búcsúzkodás? Biztos lesz helye akkor is az életedben a scrap-nek, és különben is:
Mindjárt február,
Lorie vár! :)