2009. július 8., szerda

Visszatértem…


Hát igen, sok hét telt el az utolsó bejegyzésem óta. Nem, nem lettem hűtlen a sraphez. Egyszerűen nyaraltunk, mostam, vasaltam (és vasaltam), Nóra beteg lett, és nem volt internetünk.

És közben díjat kaptam!


Szeretném megköszönni Tincinek, Katicának, Szrjuditnak, és Verának hogy gondoltak rám.

Két oldalt is készítettem az egyiket a scrapbookozzvelunk.hu kihívására.

Gy – mint gyerek

I do believe by Newlife Dreams

Őszintén nekem most ez a kedvenc oldalam, imádom hogy ilyen lükék rajta a csajok.

A másik oldalt szrjuditnak készítettem csodálatos és bátor kislányáról, ki megmenti babáját a kalózok és sárkány fogságából.

S.O.S.

Lorie Davison - Little Fishi Island

És hogy mit szólt a készlet alkotója az oldalamhoz?

Lorie Davison: "Ohhh...she is CUTE...it looks like she's surfing over to her sister to pick her up...darling scene!!"

És akinek készült, szrjudit véleménye:

"Micsoda meglepetés, nagyon szépen köszönöm neked , imádom, annyira gyönyörű, megy nagyban Petra szobájába!!! Külön csúúúcs, hogy a baba is rajta van, imádni fogja Petra is, az tuti!!! "

1 megjegyzés:

eralilla írta...

Gyönyörű oldalak! S milyen édesek.