2009. július 21., kedd

szr. Judittól nekem





Az ember lánya nem igazán örül a 30. születésnapjának. Nem is igazán foglalkoztam vele, nem is reklámoztam, oldalt se késztettem rá. Szrjudit azonban nyaralás közben is gondolt rám, és egy csodálatos hagyományos és digitális oldalt készített nekem. Nagyon szépen köszönöm neki, nagyon jól esett, és mindkét alkotása gyönyörű!

Azért érdekes egy évvel ezelőtt azt se tudtam mi az a scrap, Juditot se ismertem, most pedig a scrap életem meghatározó részévé vált (még ha nem is jut időm mostanában rá) Judit pedig a távolból is barátom lett… Hisz a scrapen kívül is annyi minden közös bennünk…

3 megjegyzés:

LaceE írta...

Nagyon szép ajándékokat kaptál :)A 30-on meg ne izgulj, most jön a legszebb kor :) Én is alig várom már. Bár nekem még van pár hónapom addig ;)

Kriszta (hozak) írta...

Csodás dolgokat kaptál Judittól!

Linsey írta...

Nayon szép! Utólag is boldog születésnapot kívánok!:)