2009. május 27., szerda

hello you


Ticket to Dragon's End by Lorie Davison

Monicca ajánlotta a készletet, és ma hajnalban vásároltam meg. Könnyű dolgom volt az oldal elkészítésénél, hisz Nórát már körbevágtam egy másik oldalhoz. Ha könnyűnek lehet nevezni, mert az eredeti fotón Nóra teljesen beleolvadt a háttérbe és az ágyneműbe. De ez az arckifejezés!

A készlet nagyon nekem való, mesés, csodálatos, nagyon élveztem vele dolgozni, bár ahogy jobban megnézem az oldalt látom elkapkodtam egy kicsit…

2 megjegyzés:

szrjudit írta...

Elkapkodtaaaad??? Ne viccelj, imádnivaló, gyönyörű, profi munka, én bele vagyok szerelmesedve. Én is tegnap éjjel láttam a készletet, gondoltam is rád, és reggel már az oldalad fogadott a galériában :D

Tessék csinálni szép blogdizájnt is ;)

Kriszta (hozak) írta...

Büszke lehetsz a készletre és a munkádra nem különben! Csodás lett! Nóri nagyon huncut.