2009. május 11., hétfő

egy mozgalmas hét - scrapbook.hu

Gyönyörű mozgalmas volt az elmúlt hét. A scrapbook.hu oldalon játékok kihívások követték egymást. Sajnos a két csaj mellett nem sikerült a kihívások többségén részt vennem.

Nagyon sokat tanultam, olyan technikákat is alkalmaztam amiket még sosem. Mutatom az elkészült oldalaimat:

Gigi: Miért szeretsz scrapbookozni? - VALLOMÁS

Mi mással is kezdhetnénk a Nemzetközi Scrapbook Napon a Scrapbook Napok első kihívását, mint azzal, hogy fogalmazzuk meg egy scrapbook alkotásban, miért szeretünk scrapbookozni!

Catherinedesigns – ChicSpring
1001 Knights by Newlife Dreams
5 steps to heaven Papers NewlifeDreams

Didó: Hullámozzunk! - CINCOGNAK AZ EGEREK

Didós sablont kellett használni az oldal elkészítéséhez.

Didó Designs - Hullám template
Dream Little Mouse Girl by NLD
The Bright Night by Jofia Devoe
1001 Knights by Newlife Dreams

krisssz: Fotós kihívás - IMÁDKOZTAM

"A feladat első részeként, kérlek olvassátok el vagy akár hallgassátok meg az egyik kedvenc versemet, amit én ritkán merek megtenni, mert rögtön sírva is fakadok tőle. Biztos ismeritek Ti is, de a feladat megoldásához biztos segítség, a vers hangulatának újbóli átérzése."

LilyDesigns: Dark Angel
Krisssz – wordart

Pavelancsika: Napi sablon kihívás - BEACH

Pavelancsika sablonja alapján készült az oldal.

készlet: Paint the Ocean by Lily Designs
Oldalam elkészítéséhez Olga Unger képe adta az ötletet.

2 megjegyzés:

ilgya írta...

Mindegyik nagyon szuper alkotás lett! Nekem ez az utolsó tetszik a legjobban,de a többit is elnézegetném órákig,mindig találok rajtuk valami újdonságot:)
Én azt hiszem csak jövőre csatlakozom ehhez a kihívásos Scrapbook napokhoz,mert idén egyszerűen nem ment....pedig tényleg jó kis kihívások voltak:)

szrjudit írta...

Mindegyik oldaladat imádom, az elsőt a legeslegjobban, és számomra a te Imádkozásod Krissz kihívásának a nyertese ;), nagyon drukkolok!