2009. március 6., péntek

szerelem - scrapbook kihívásra

Felhasználtam: LilyDesigns DarkAngel és Lily Designs Opsy Daisy készletét.
Idézet: Budahazi Brigitta

A scrapbook.hu februári kihívására készült az oldal, melynek témája a szerelem volt. Nagyon büszke vagyok rá, mert beválasztották az 5 továbbjutó oldal közé, és szavazni lehetett többek között rá is, melyik legyen a nyertes kép. Második lettem, ami gyönyörű oldalak között nagyon szép eredmény, és úgy érzem a játék a fontos, nem a nyeremény. De mindenképpen szeretnék gratulálni szrjuditnak, ki szerelem című oldalával megnyerte a kihívást. Én is rá szavaztam, odavagyok az oldaláért, nagyon szép lett!

2 megjegyzés:

Vera írta...

Nagyon jó lett! Ahogy a gyerekek másznak körülöttetek! Ötletes, tetszik! :D Gratu!!!

szrjudit írta...

Én meg a te oldaladért vagyok oda :D Nagyon köszönöm a kedves szavakat! :)