2009. március 12., csütörtök

nők

Készlet : LilyDesigns Dark Angel (imádom)
Idézet: Szex és New York


A képet by meggy1985 oldaláról lifteltem, egy kicsit.

Hogy mi ez a fénykép:

- Scrapbook.hu nőnek lenni kihívására készült oldalam (fényképem).

- Barátnőmnek szeretettel fénykép.

- Hú Anita látod milyen vékonyak voltunk, fogyjunk le gyorsan kép.

Mind a három oldal érlelődött már bennem, így egy képben létrehoztam őket. Érdekes mert akartam csinálni egy „anyák vagyunk” oldalt is, de most valahogy nem sikerült, nem volt hozzá türelmem, hangulatom.

Titkok: Ezen a fényképen még nagyon fiatalok, nagyon gondtalanok vagyunk, szombat este készült, indultunk bulizni. Itt elmondom nem egy pohár pezsgő után. Anita kezében az alma a cigarettát takarja.

3 megjegyzés:

ezsani írta...

Köszi Judit, nagyon kedves vagy! :) Bár a cigi maradhatott volna a mi titkunk! ;) Én már rajta vagyok az alak-alakításon. Te hogy állsz?

jacque4u2c írta...

VERY COOL!

szrjudit írta...

Nagyon tetszik az oldalad, a kék szín, meg ez a készlet nagyon szuper, és a fotó is csúúúcs rólatok! Felidézi saját fiatalkoromat is ;)