2011. július 5., kedd

Heavenly place by Albina Designs

Heavenly place
by
Albina Designs

digital-crea

7thheavendesigns.com

Nehéz helyzetben voltam, hisz mire hazaértük Csopakról már a boltokban volt a készlet. És nehéz gyönyörű oldalak után, egy újat, egy jót készíteni. Így kicsit eltértem, és bár a készletnek gyönyörű a színvilága én minden rétegek fakítottam. Igazából ilyen borús volt a nyaralásunk is. Nem volt rossz, de nem a kánikulás, Balatonos, strandos nyaralás volt. Igen tudom a fotó. Ez illett hozzá. Néha én is bánom hogy agyoncsapom az oldalaimat a régi fotókkal, de most se volt másik...
Mi van velem? Elvagyok, tudom egyre kevesebb idő jut a scrapre (ha nem vagyok ct tag Albinánál lehet ez az oldal se készül el). Kicsit furcsa amit most írok, de most torna "mániás" lettem. Minden nap tornázok, imádom a Zumbát, diétázok, és örülök neki, mert már -10 kg-nál, és -4cm -6 cm-nél járok (2 hónap alatt). Ó messze vagyok még a céltól, de ilyen sikeresen még nem sikerült fogynom (Norbi update). Szóval most kicsit megint háttérbe került a scrap. És egyre többször....

4 megjegyzés:

hékás írta...

nekem tetszik az oldalad, még ha nem is a színek hívják fel magukra a figyelmet. A fogyókúrához gratula, csak így tovább. Az meg, hogy most nem a scrap a fő mozgatórugód, hát istenem. Akkor sem történik semmi, ha netán hetekig a PS felé sem nézel. Az oldalaid hiányoznának, de a Te lelki békéd a fontos!

Evus írta...

Szuper, hogy ilyen misztikus és mesebeli lett!
Sok sikert a tornához, ügyes és kitartó vagy!

kreatívhit írta...

Egy kicsi mozgás mindenkinek kell:)

szrjudit írta...

Hát minden elismerésem a fogyókúrához és főleg a tornához!!!!
Szuper csaj vagy!

Az Albina oldalad tényleg más lett, mint amilyennek a készlet alapján "elvárható" lenne, szép és különleges hangulata van, de o betűt most nem kapsz :p.

El vagyok havazva, értekezlet, miegymás, max este írok, de te mesélj ha van egy kis időd, pussz!