2011. január 29., szombat

Tündérek tánca






Krystynél már láthattátok a csodálatos készletet és az ő gyönyörű oldalát. Ha megkésve is, de én is elkészültem az első oldallal. Igazából érzem a kiesést, nehezebben ment a fotó vágása, és vagy 4 órán át készült az oldalam. Nekem tetszik a végeredmény...
Nagy volt a kísértés egy fehér ruhás már nekem is unalmas fotóra. De végül úgy döntöttem készítek pár fotót Regiről. De rég nem csináltam már!!!!

LinkSzóval talán visszatérek. Hiányzott. És Ti is. És csak lesem a cewe kihívásokat is!!!!! JÖVÖK!!!!!

Ja két változata van az oldalamnak. Nekem az első jobban tetszik, bár kicsit zöldebb a kelleténél. A második oldal az eredeti.

5 megjegyzés:

szrjudit írta...

Végreeeee! De jó, hogy újra vagy, gyonyorű oldal lett, és pattanj majd fel MSN-re is, újra vagyok :D

Eszter(beszteri) írta...

jó, hogy itt vagy végre!!!!!!!!!!!!!! :) alapvetően nekem is jobban tetszik az első, a másodikon viszont Regi bőrszíne nekem szebb... ;) de mindenképpen fantasztikus, akármelyik oldalt is nézem! :)

kreatívhit írta...

Ismét szotyizhatunk Jeee :)

Pertine írta...

:) Gyere, már vártunk! Tudom nem kommentelek agyon, de akkor is mindig jöttem olvasni!

Krisz írta...

Gyönyörű! mindig csodáltam hogy valaki ilyen szépségket tud készíteni! Örülök hogy újra itt vagy! :)