2010. április 1., csütörtök

Díj

Szeretném megköszöni a díjat, Juditnak - szrjudit, Anikónak - moani, és Timinek - pertine.
Tudom 7 dolgot kellene írnom most magamról, de eltérek a szabályoktól. Eltűntem, ennek oka hogy múlt héten a lányok, most férjem beteg. És bár idegesít ez a húsvét előtti takarítási láz, engem is elkap, próbálok is haladni vele.... Most valahogy a scraphez sincs türelmem, ötletem. Néha úgy érzem abbahagyom, nem tudok már újat mutatni. Szeptemberben ugye dolgozó nő leszek, félek akkor már tényleg nem lesz időm, lehet szándékosan már elkezdek elszakadni a scraptől. A másik gondom, Nóra a kicsi lányom nagyon félénk. Most hogy tavasz van őt viszem sokat a szabadba, emberek közé, mert rettegek hogy fogadja majd a bölcsődet. Arról nem beszélve hogy érdekes dolgot vettem észre. Én sose szerettem sétálni, se babkocsival, se anélkül. Céltalanul lődörögni, tolni a kocsit,ááá. Most ha látom az ablakból más anyukákat, eszembe jut, vidd a lányt. Mert később már nem tudod. Hisz Te dolgozol, ő a bölcsiben... Azt hiszem támad fel a lelkiismeretem, több időt szeretnék tölteni a csajokkal.
Szóval eltűntem, de majd jövök....

3 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

Szotyi, tökéletesen megértelek. A család terén egy cipőben járunk. Nekem két fiam van,akikkel délután elvagyok, mert már dolgozom. És persze ott a ház, a kert, a programok. De akkor is egy kis kikapcsolódás kell. Nekem ez heti három éjszakázást jelent, de nem bánom. Sajnálnám, ha abbahagynád. Nekem Te vagy a kedvencem.

szrjudit írta...

Nekem is te vagy a kedvencem, és úgysem engedem, hogy abbahagyd! :) De megértelek persze, hidd el, belefér majd minden, az új helyzeteket ki kell alakítani, meg kell szevezni és menni fog ;)

Krisz írta...

Nekem is te vagy az egyik kedvencem!!! Tényleg nehéz, hiszen a nap csak 24 órából áll! De valóban neked is szükséged van egy kis "magán" szférára és ha ez a scrapbook akkor arra. nekem három gyerkőcöm van. Jön a jó idő és tényleg kevesebb idő van magunkra! De megéri innen onnan lecsípni egy kis időt, mert engem például teljesen kikapcsol és feltölt! A kiegyensúlyozottsághoz a magán szféra megteremtése is hozzátartozik!
Bocsi, ez egy kicsit hosszúra és lelkizősre sikerült!
Ne izgulj a bölcsi miatt, biztosan minden jól fog alakulni. Ezek a mai gyerekek minden akadályt könnyebben vesznek, persze csak ha nem érzik rajtunk az aggódást!

Várunk vissza!