2009. november 17., kedd

Honest Scrap díj


Oslitól és eralillatól kaptam ezt a díjat. Köszönöm nekik.
A díjat 10 embernek kell továbbítani, de előtte 10 dolgot meg kell osztani magunkról.
Tehát az én titkaim:

Legtöbb oldalam hajnalai 3 és 6 óra között készül. Egyszerűen ekkor hagynak békén a lányok. Persze közben már ők is felkelnek, kakaót, tápszert kapnak.

Nem hallgatok zenét alkotás közben. Általában riportműsorokat, Életképek című sorozatot „hallgatom” a neten.

A kész oldalt mindig ellenőzöm, próbálom javítani a kiugró hibákat. Nagyon szeretnék megtanulni tökéletesen vágni, ez hol sikerül, hol nem (többször).

Dohányzom.

Imádom a somlói galuskát és a rántott sajtot.

Szeretnék leadni jó 15 kg-ot, mindig próbálkozom, semmi akaraterőm.

Szeretek olvasni, időm rá semmi, csak a fürdőkádban tudok, ha Regi nem veszi észre és nem akar beülni mellém (gyakori).

Nem szeretek az oldalaimra írni, illetve magamat rátenni. Valahogy már személyesnek érzem, és így nem szívesen adom ki magam. Pedig ez az igaz scrap!!!!

Nyitott vidám, kajla lány vagyok, de idegenekkel, szótlan, tartózkodó.

Van egy családi blogom is amit sosincs időm vezetni.

A díjat továbbadom:
szrjudit
beszteri
ilgya
timcsoca
rainbow
linsey
baba84
lacee

és mindenkinek akinél még nem járt..... :)

7 megjegyzés:

Kata írta...

Köszönöm szépen! :) Nekem is van családi blogom, de sajnos hasonló sorsra jutott.

Timcso írta...

Köszönöm szépen!:)

Baba írta...

köszi szépen a díjat :)

ilgya írta...

köszi szépen!
Lehet,hogy a 3és 6 óra közötti időszak a megoldás????
Én a családi blogot vezetem inkább,pedig a scrap-re is ráférne....

eralilla írta...

Olyan jó volt kicsit jobban megismerni. Köszi. Én csak hajnali 2ig bírom.

Eszter(beszteri) írta...

Köszi szépen, jó volt olvasni rólad is! :)

Linsey írta...

Köszönöm a díjat és a titkokat:)