2009. október 11., vasárnap

The Element Oxygen

Irina Krylova nagy kedvencem. Már ajánlottam most újra linkelem galériáját.

Nála vettem észre ezt az „új” stílust, most ismét Őt utánoztam.

Oldalam háttere egy különleges, szerintem gyönyörű háttérpapír, melyet a www.flash-screen.com oldalon találtam. Hozzá képzeltem egy világot, így született ez az oldal.

Nem is tudom igazából miről szól, talán ha egy mondatban kellene összefoglalnom:

"A földet nem apáinktól örököltük,

hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!"

Ocean Dreams by CreateWings Designs
I Sea You By NLD & Cali Designs

háttér:

2 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

szenzációs oldal lett! nagyon tetszik a háttérkép is, és az elkészült oldal is. :)

szrjudit írta...

Bámulatos, különleges és titokzatos oldal, tökéletes a háttérkép hozzá, gyönyörű munka!!!