2009. szeptember 23., szerda

Hú lányok!

Köszönöm, hogy gratuláltatok, nagyon jól esik. Még egy CT tagság sikerült de azt majd később mesélem (ha nyilvános lesz). Őszintén most nagyon sok csapatnál próbálkoztam.

Nagyon boldog és izgatott vagyok, ennek fő oka hogy holnap viszem Dumikámat az óvodába, most éppen óvodai jeleket hímzek, és azon gondolkodom mennyire egyszerűbb a digitális scrap.

Na de blogdíjat is kaptam eralillatól, köszönöm neki. Kinek adom tovább? Megpróbálom azoknak akiknél még nem járt.


szrjudit:Imádom Őt is, az oldalait is.

beszteri:Nagyon aranyos, kedves lány, és nagyon szép oldalakat készít.

blog4scrap és csapata: Nagyon jó, hogy így felpörgött az oldal, szeretem a kihívásait, az érdekes interjúkat, ajánlókat. Ági a díj egyben neked is szól.

Panda: A fura, különleges, elvont csaj. Szeretem mert gyönyörű, különleges, egyedi oldalai vannak.

ilgya: Az ő oldalait is nagyon szeretem és kedvelem.

3 megjegyzés:

Eszter(beszteri) írta...

Köszönöm a díjat is, és a kedves szavakat is! :) És gratulálok az újabb ct-tagsághoz. Várom a szebbnél szebb képeket! :)

pamacsdesign írta...

Fúú,köszönöm szépen a megtiszteltetést,nagyon örülök és tudod,hogy én is szeretem a munkásságodat,így aztán talán még jobban esik a díj.

ilgya írta...

Annyira kedves vagy nagyon szépen köszönöm! Sok sikert kívánok az ovikezdéshez,nem könnyű időszak ez egy anyuka életében:)