2009. április 1., szerda

Boszorkám

NLD The Invisible World
NLD My Dream World

Biztos vagyok benne hogy rengeteg tündér oldalt csinálok még a csajokról. Ez az oldal is így indult, de Regi csak hisztizett, és hisztizett, cseppet sem viselkedett úgy mint egy tündér. Akkor jött az ötlet, legyen boszorkány. Nem találtam sehol seprűt, na de melyik 2,5 éves kislány ül seprűre, ha lovacskája is van? Az oldalon a kedvencem a pók és a pókháló (a hegedű mellett), csak lekicsinyítettem, mert elég rémisztő volt nagyban.

2 megjegyzés:

ilgya írta...

Olyan aranyosak ezek a tündéres (boszis) oldalaid,nagyon belejöttél a gyártásukba....

szrjudit írta...

Gyönyörű oldal, gyönyörű boszi! :)Kerestem kedvenc részt én is, de nem tudok semmit kiemelni, egyszerűen tökéletes, tetszik minden apró részlete, nagyon ügyes vagy!!!